Tip

Didaktická sada Nejdřív, potom, hotovo

PM00032

Didaktická sada Nejdřív, potom, hotovo. Jednoduchá hra, která např. naučí děti vývojová stádia žab nebo motýlů, či jak roste zelenina. Plnění tohoto úkolu je pro předškoláky i pro prvňáčky zábavnou interaktivní hrou.

rozměr 5 x 6,5 cm | Vhodné pro děti od 3 let.


  • 19,01 Kč bez DPH
  • 1 – 2 týdny
23 Kč
Kategorie: Piktogramy pro děti
 

Didaktická sada Nejdřív, potom, hotovo.

První základní balíček ze souboru her Nejdřív-potom-hotovo.

Tento set obsahuje 6 trojic karet s barevně odlišenými okraji k usnadnění dohledání jednotlivých trojic. Je to jednoduchá hra, která např. naučí děti vývojová stádia žab nebo motýlů, či jak roste zelenina.
Vhodné k použití na pracovním stole, lednici nebo na Magnetickém podkladu A4 ze série Piktomag. Výborně se hodí na cestování.
Plnění tohoto úkolu vhodného pro předškoláky i prvňáčky je zábavnou interaktivní hrou rozvíjející myšlení a logiku.
Využijí ji nejenom mateřské školy, ale i rodiny na dlouhé cesty, při čekání u lékaře nebo cestou v městské dopravě.
Plnění tohoto úkolu je pro předškoláky i pro prvňáčky zábavnou interaktivní hrou, která rozvíjí myšlení a logiku, vědomosti, paměť, jemnou motoriku i logické a abstraktního myšlení.
Hru je vhodné doplnit Magnetickým podkladem A4 Piktomag, který se hodí pro další didaktické pomůcky Piktomag.

Sada obsahuje: 6 trojic - 18 magnetek

Návod ke hře:
Základem je správně kombinovat magnetické kartičky do trojic. Hra obsahuje i kontrolní prvek pro malé hráče – každá
z trojic má barevně ohraničený okraj magnetky.
1. Na magnetickou podložku rozmístíme všechny kartičky a dítě skládá logické trojice.
2. Na magnetickou smývatelnou podložku rozmístíme 3 sloupce (v každém sloupci od každé barvy jeden) a dítě smývatelným fixem spojuje trojice.
3. Pohybová hra – děti obdrží od dospělého magnetku a po místnosti hledají ukryté zbylé kartičky do trojice. Po jednom je umisťují na magnetickou podložku. Rozvoj kreativity, abstraktního myšlení, představivosti, paměti:
1. Dítě na magnetickou podložku přiloží čistý papír a připevní ho jednou z magnetek. Poté k vybrané magnetce dokreslí příběh. Menší děti příběh vypráví.
2. Větší děti můžou tuto hru použít jako pexeso, kdy hledají celé trojice.
3. Kimova hra: na magnetický podklad umístíme obrázky, dítě si je prohlíží po dobu 30 vteřin a snaží se zapamatovat co nejvíce z nich, obrázky jsou poté zakryty a dítě vypráví/zapisuje, které magnetky si zapamatovalo.

Nevhodné pro děti do tří let.